renkistan araması

2 Eylül 2015 Çarşamba

Flormar kremler..

                                                            
                                      Merhabalar..:)
                        2-3 hafta önce Flormar'dan alışveriş yaptım ve bu kremleri aldım...
                    Sizler için düzenli olarak kullandım..Ve şimdi sizler için görüşlerimi yazıyorum :)
             
                                               
                        Önce vücut losyonundan başlayalım..
                            Birkaç çeşidi daha vardı ama ben çilekliyi tercih ettim..Benim gibi yaz   meyvelerini seviyorsanız eğer kokusuna bayılacaksınız..Çok hafif bir yapıda,
                 yağlı değil,sürdüğünüz an hemen cildiniz tarafından emiliyor..Ve yumuşacık yapıyor...
                           Fiyatı:6 TL ama ben % 70'lik indirim sayesinde 3.60 TL'ye aldım.. :)



Gelelim ayak kremine..
Mango,kakao ve shea yağları ile zenginleştirilmiş..Gerçekten çok yoğun bir formülü var..O anda çok güzel nemlendiriyor ama sonra kupkuru kalıyor ayaklarım..Yine çatlak görünümler :( Bende pek işe yaramadı ama belki sizin cildinize yarayabilir..
Fiyatı:5 TL.. yine % 70 indirim ile 3 liraya aldım.









Kendinize iyi bakın..Renkli günler.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder