renkistan araması

2 Ekim 2016 Pazar

City Color Smoke

Merhabalar…

Bugün Gratisler’de satılan City Color far paletlerinden Smoke’den bahsedeceğim.


Bu markanın bide nude paleti var. Ama elimde nude tonlarda çok fazla far olduğu için almadım.
Eğer uygun fiyatlı bir far arayışındaysanız bu paletlere kesinlikle bir şans verin.


Öncelikle çok ince bir palet ve ambalajı plastik olduğu için çok hafif. Paleti rahatlıkla yanınızda taşıyabilirsiniz. İçinden küçük bir far fırçası çıkıyor fakat hiç kullanma gereksinimde bulunmadım.

Renkler gece makyajı için çok uygun. Bazı renklerini ise günlük kullanabilirsiniz.
1.ve 2. Farların pigmentleri çok zayıf geri kalanlar ise çok başarılı. Yapıları yumuşacık ve çok kalıcılar.

7. ve 8. renkler ise favorim oldu.


Renklerini anlamanız için koluma swatchladım ve numaralandırdım.

Ben çok memnun kaldım umarım sizde memnun kalırsınız…

Fiyatı: 14 TL gibiydi Ben indirimden 6.50 TL gibi bir fiyata satın aldım.


Mutlu kalmanız dileğiyle <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder