renkistan araması

5 Şubat 2016 Cuma

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner


 Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner | 01 Intense Black


Herkese yeniden merhaba;

Maybelline gel eyeliner’ı uzun zamandır kullanıyorum. Ve artık düşüncelerimi paylaşma zamanı geldiii J Ürün bir paket içerisinde fırçasıyla birlikte satılıyor. Ben her zaman ki gibi siyah rengini almayı tercih ettim.

Gel eyeliner yumuşak bir yapıya sahip.. Siyahlığı ,kalıcılığı muhteşem. Kesinlikle akma yapmıyor. Ben göz altlarıma kalem yerine bile bu eyelineri uyguluyorum. Gerçekten çok güzel duruyor.

Fırçası kesik uçlu bir fırça değil. Biraz oval ve kalın. Bu yüzden uygulama yaparken biraz zorlanıyordum. Bende eklips’in eyeliner fırçasıyla uygulama yapmaya başladım ve çok memnun kaldım. Uygulama yaptıktan sonra ıslak mendille yada kremli bir pamukla silin çünkü, sonradan eyeliner kuruyor ve diğer uygulama için zorluk çıkartıyor.

Bir diğer söyleyeceğim şey ise uygulama sırasında kapağını kapalı tutun. Hava alıp kurumasına izin vermeyin. Çünkü gel eyelinerlar kurumaya çok müsait. Eğer uzun süre kullanmak istiyorsanız kapağını kapalı tutmaya özen gösterin J

Normal Fiyatı Yanlış hatırlamıyorsam 25 TL civarındaydı. Ben gratis indiriminden 17 TL’ye aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder