renkistan araması

23 Ocak 2016 Cumartesi

Flormar İndirimi

               
                                                        Merhaba…


      Flormar’ın indirimini duymayanınız kalmamıştır umarım.
Ben gittiğimde hiçbir şey  kalmamıştı. Hazır bunları bulmuşken kaptım hemen.
Şimdi  gelelim aldığım ürünlere:

Flormar Extreme Color Lip Lacquer


Ben 1960s! rengine sahibim.
     Bu renge bayıldım. Gloss şeklindeki bu rujlar gloss yapısına göre daha yoğunlar. Kremsi bir dokusu var. Yapış yapış bir his bırakmıyor. Kalıcılığı bence çok iyi. Bir şey yemediğiniz sürece çok iyi dayanıyor. Sürümü koyu renkli olduğu için zor. Hemen dudağın çevresine bulaşabiliyor. Dudak kalemi ile kullanmanızı tavsiye ederim.

Fiyatı: 5 TL

Puffy Eye Shadow


04 Bohemian Style; 
 Mürdüm rengi bu far, parlak ve kremsi bir yapıya sahip .Yapılarından dolayı çok rahat uygulanabiliyor. Bende çizgilere dolma yapmadı. Günlük makyaj için rahatlıkla tercih edilebilir bir renk. Pigmentasyonuda oldukça başarılı.

                                                     Fiyatı: 5 TL



Metallic Eye Shadow A004


         Bronz renginde metalik yansımalara sahip bir far.
İçerisinde ufak simler var. Sert bir yapıya sahip. Pigmentasyonu ise orta yapıda.
Net bir renk elde etmek için far bazı kullanıp uygulayabilirsiniz.

      Fiyatı: 3 TL



         Kendinize iyi bakınn. Renkli günler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder